פרויקטים

בין הנסתר לגלוי – כסוי דקורטיבי לארון החשמל אפריל 4, 2021 10:58

בבתים רבים ממוקם ארון החשמל בכניסה לבית ולעיתים, אם הבית עבר שיפוץ, אפשר למצוא אותו גם בסלון או בפינת האוכל. לרוב, מצטרף אליו ידידו, ארון התקשורת, וביחד הם מקשטים בחוסר חן את קירות הבית. קיימים פתרונות מגוונים לטשטוש הניראות הזו ולנסות להפוך לימון ללימונדה. החל מצביעת דלת הפלסטיק הקיימת בצבע הקיר ועד ארון מותאם שכולל איחסון של אלמנטים נוספים. בכל פתרון שתבחרו, מומלץ להשאיר את דלת הפלסטיק הלבנה המקורית (במידה וקיימת) שכן זו דלת חסינת אש עם תקן המאושר ע"י מכון התקנים.

מאחר ולרוב אין אחידות במידות ארונות החשמל, אני נדרשת למציאת פתרון שהוא מותאם אישית למקום ולכן הכיסוי הדקורטיבי אינו מוצר מדף, אלא פריט בהתאמה אישית המיוצר אחד לאחד בהתאמה למידות בשטח כשניתנת האפשרות לבחור את כיוון פתיחת הדלת ואת הצבע שישתלב בהתאמה בחלל הבית. דלת התריס מאפשרת נגישות מלאה ותפעול נוח בעת הצורך. את הידית אני מכינה מעץ או בוחרת ידית מתכת מתוך אוסף של ידיות תריס וחלון ישנות שאני מלקטת לאורך השנים שמוסיפה גם טאצ' של נוסטלגיה יפה.  

 

fuse box decorative cover

פתרון משולב גם לארון חשמל וגם לארון התקשורת באמצעות דלת תריס אחת ששינתה לבלי הכר את קיר הכניסה לבית. הנה כאן, לפני ואחרי. צירי מתכת ייחודיים תוכננו ויוצרו בהתאם  למידות התריס בדומה לצירים שהשתמשו בם בדלתות תריס ישנות.   נגישות טובה ופתיחה נוחה של דלת התריס בעת הצורך. 

 

כיסוי דקורטיבי לארון חשמל

בית שעבר שיפוץ ובשל אילוצים ארון החשמל ממוקם בסלון הבית. הכיסוי הדקורטיבי משתלב ומוסיף טאצ' של נוסטלגיה בעיצוב החלל.   

 

כיסוי דקורטיבי לארון חשמל

וכשארון החשמל ממקום במסדרון הכניסה, אי אפשר להתעלם מנוכחותו וכיסוי דקורטיבי מתבקש.

 

כיסוי דקורטיבי לארון חשמל

גם כשארון החשמל מחוץ לדלת הכניסה הראשית, ראוי ורצוי לתת מענה דקורטיבי ושימושי.

 

כיסוי דקורטיבי לארון חשמל

פתרון באמצעות תריס עץ משולב מדף שתוכנן בהתאם למידות בשטח והורחק מהקיר בהתאמה לעובי ארון החשמל הבולט מהקיר. כאן, הנגישות לארון החשמל בעת הצורך מחייבת הורדת התריס מהקיר והחזרתו למקום לאחר הטיפול.

 

כיסוי לארון חשמל תקשורת ועוד

בחנות היצירה של "נתנאלה" תוכנן כיסוי דקורטיבי גדול מימדים בהתאמה כדי שיכסה את ארון החשמל יחד עם  כל האלמנטים הנלווים כמו ארון תקשורת, לוח אזעקה, ועוד.  פריטים   דקורטיבים נתלו על שלבי התריס וארון התריס השתלב בעיצוב הכולל. 

 

כיסוי דלת תריס לארון חשמל התריס מעל מסגרת העץ. ידית וינטאג' מוסיפה גם היא טאצ' של נוסטלגיה על הקיר.  דלת התריס נפתחת בקלות ובנוחות בעת הצורך. 

 

מוזמנים לפנות וביחד נמצא את הפתרון המיטבי גם בהיבט הפונקציונלי וגם בהיבט הדקורטיבי. 

 

ליאורי

0508812423

 

 

 

 

 


חזרה למעלה