פרויקטים

כשהמילים יוצאות מהקופסה יולי 3, 2020 18:34

אני מאמינה בכוחן של מילים המספרות סיפור. לעיתים די במילה אחת כדי להביע רעיון שלם. מילים טובות ומעצימות יכולות  להעיף אותי הרחק לעולם הדמיון והיצירה. למילים טובות יש נוכחות, השפעה, משמעות גלויה ונסתרת, השראה, חיבורים חדשים והנעה לפעולה. משמעויות אלה מהדהדות במרחב הזמן והמקום ולכן אני בוחרת לשלב אותן בפריטים שאני מעצבת. 

inspire upcycle wood sign

מילים של השראה על לוחות עץ ממוחזר. אותיות עץ בטכניקת חיתוך בלייזר וצבע צהוב של אור ותקווה חדשה שמעצים את הניגודיות כשמתחבר דווקא לחומר שהיה פה קודם ושראה ימים אחרים בחייו.   

 



שלטי כניסה לבית ושלטי גינה ומרפסת הם הזדמנות נהדרת לשלב אמירה אישית שמחברת בין אנשים למקומות. הטבעת הכיתוב על גבי העץ באמצעות שבלונה ייעודית. 

 garden wood sign

welcome home wood sign

 

 

גם במקומות ציבוריים, אפשר לבחור בכיתוב שמעביר מסר המתכתב עם חזון המקום. הטבעת הכיתוב כאן באמצעות גיר לבן על גבי לוחות עץ ממוחזר. השלט ממוקם במבואת הכניסה בבית של עמותת "אנוש" בבת ים. 

wood sign upcycle wood

 

אחד ממשחקי הקופסה המהנים הוא משחק ה Scrabble ( סקרבל / שבץ נא) . זוכרת שעות של חוויה נעימה ואתגר משפחתי עם הילדים בגילאים השונים. זו היתה ההשראה לפיתוח פריטים מעוצבים בסגנון הסקרבל-שיק. אותיות בתיבות עץ הוכנו אחת אחת בתוך מעמד עץ ייעודי נראות נפלא על אדן החלון, על כוננית הספרים, על המדף, על הפסנתר או על הקונסולה בכניסה לבית. המילים במעמד מקבלות מקום, משמעות, השראה ונוכחות בחדר שבו הן ממוקמות. 

scrabble style shelf decor

 

צאלה וערן, חובבי סקרבל ותיקים, בקשו שאעצב שלט כניסה לביתם בסגנון המשחק האהוב עליהם. היה לי כיף להצטרף שוב למשחק וליצור שלט ייחודי עם אמירה אישית, לשביעות רצונם של בעלי הבית. תיבות העץ הודבקו על לוח עץ בהתאם והשלט נתלה על גבי השער באמצעות מתלים יעודיים.   

scrabble chic family name wood sign

 

ורדית, שפית ובעלים של "יוניקא פיצה בוטיק" בישוב מכבים בקשה שאכין לה תפריט סקרבל-שיק שיוצג על הקיר. הכנתי מדפים צפים שיוצרים תחושה של קלילות ונעימות על הקיר. הבחירה בעץ האלון מתכתבת עם עולם החומרים שנבחר לעיצוב המקום. לכל מדף יש "גדר" שתומכת בייצוב תיבות האותיות. תיבות העץ הוכנו אחת אחת בעבודת יד והאותיות הוטבעו באמצעות שבלונה ייעודית בהתאמה. תצוגת התפריט באופן הזה יוצרת נוכחות ובולטות על הקיר. לעובדי המקום, היא מאפשרת גמישות בניוד הכיתוב, בשינוי ובעידכון הנדרש בקלות ובנוחות. השותפות הטובה עם ורדית והאהבה המשותפת שלנו לעיצוב מוקפד משלב החזון ועד התוצאה הסופית, הניבה תוצאה נפלאה שממקדת את מבטי המבקרים במקום וגורפת מחמאות. אם אתם בסביבה תנו קפיצה. יהיה יפה וטעים.  

  scrabble style menu display

scrabble style menu display

scrabble style menu display

 

שלטים בהתאמה אישית והרבה אופטימיות להמשך הדרך.

 

 מגוון כיתובים על טרפזי עץ. תוספת קטנה ומשמחת שמשתלבת בכל מקום.

 

 

❤️ לחיי המילים הטובות בחיינו ❤️

 

 


חזרה למעלה