הנשיקה הראשונה על הספסל בגן - ספסלי עץ מעוצבים יולי 30, 2021 17:32

זו הנשיקה הראשונה על הספסל בגן או הכמיהה לספסל העץ מכיתת הלימוד בבית הספר? זה ספסל העץ השחוק בבית הכנסת של סבא או ספסל העץ הנמוך באולם ההתעמלות עליו התאמנו בתרגילי שיווי משקל? אולי זה ספסל העץ בגן המשחקים או זה שקורא לנו לשבת עליו בשדרה העירונית? נראה לי שחוויות שונות נקשרות בדמותו של ספסל העץ, גם רומנטיות וגם משגרת היום יום, גם מהמרחב הציבורי וגם מזה הפרטי. 

ספסל מעוצב לעציצים

 

מעבר למטרתו העיקרית כחלופת ישיבה, הרי שהספסל יכול לשמש למטרות מגוונות נוספות.

 

   איחסון ואירגון צעצועים ומשחקים בחדר הילדים או בחדר המשחקים.

ספסל ומדף בחדר הילדים

 

,לא רק בספריה - ספרים ומגזינים מסודרים במקבצים שונים שעושה חשק לעצור, לגעת להשתרע על הספה ליד ולהתענג על דפי הספר .

ספסל עץ קאנטרי סטייל 

 

אווירה רומנטית בחדר השינה או במרפסת - ספסל עץ בלבן לתצוגה ואיחסון כריות, שמיכות ובגדים שטרם קופלו והוחזרו לארון הבגדים.

ספסל לבן בחדר השינה

 

אחת הבקשות שחזרו ונשנו, היתה פתרון דקורטיבי ופרקטי לאיחסון נעליים ביום יום. כך נולד לו הספסל המעוצב עם המדף. כל כך קל ונוח להתמקם עם הילדים, להתיישב בנוחות ולנעול נעליים רגע לפני היציאה לגן ולביהס, לחלוץ אותן ולהניח על המדף רגע אחרי שחוזרים הביתה. זה לא ארון נעליים סגור, אבל בפרקטיקה היומיומית זה פתרון מנצח.

ספסל ומדף לנעליים 

באחד הפרויקטים התבקשתי ע"י מרב, מנהלת בית הספר "נטעים" ברמת גן, להכין שלושה ספסלי עץ מעוצבים עם משענת למסדרון הראשי ברחבת הכניסה. בחזון בית הספר נכתב בין היתר "אנו מאמינים שחשיפת הילדים להשפעת האדם על הסביבה מגיל צעיר תצמיח דור מודע ליכולתו לשפר ולשמר את הסביבה." כשנכנסתי לבית הספר אפשר היה לחוש בחזון הזה קורם עור וגידים הלכה למעשה בואכה הכניסה, דרך המבואות והמסדרונות. בכולם ניכרת עשייה ענפה, מיצגים מושקעים ועבודות מדהימות של התלמידים והצוות המנחה המדגישים תכנים של סביבת החיים המגוונת והמוטיב לשמור ולטפח את הקיים. אני גם מאמינה בתפישת החיים הזו ומצרפת את חלקי עם שלושת הספסלים המיוחדים בגוונים שמחים של כחול שמשתלבים בקלות בחגיגה הויזואלית, מאפשרים פינות ישיבה נוחות, מרווחות ומשמחות.
ספסל עץ מעוצב עם משענת

 

אם אתם רוצים להוסיף שיק לכניסת המבואה לבית, מקמו את הספסל שם ומכאן כל פריט דקורטיבי שתניחו עליו יתן את הטאצ' שלכם לכניסה לביתכם. 

ספסל עץ בכניסה לבית

 

מוזמנים לבחור את הספסל שמתאים לכם.

אני כאן לכל שאלה ועניין.

ליאורי